آخرین اخبار
کد مطلب: 125633
اندر حکايت کوچه و خيابانهاي لردگان؛
نارضايتي شهروندان و مسافران از وضعيت کوچه و خيابان هاي شهر لردگان/ کم کاري مسئولان در آسفالت شهري نمايان است+ تصاوير
تاریخ انتشار : 1397/03/27 09:34:32
نمایش : 2163
زيبنده نيست شهرستاني که بيش از 230 هزار نفر جمعيت دارد و از نظر جمعيت و هم وسعت دومين شهرستان استان چهارمحال و بختياري است و نزديک نيم قرن سابقه شهرداري دارد مردمانش از وضعيت نابسامان آسفالت خيابان ها رنج بکشد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ يکي ازمعضلات مهم و اساسي در زمينه آسفالت خيابان هاي لردگان نبود آسفالت يکدست در برخي خيابان ها و معابر اصلي است که موجب نارضايتي شهروندان و رانندگان اين شهر شده است.
 
جمع شدن آب هاي سطي در مرکز شهر که به شکل درياچه هاي فصلي ظاهر مي گردند و وجود چاله ها و گودال هاي بزرگ و کوچک در بسياري از نقاط خيابان هاي اصلي و فرعي شهر وضعيت ظاهري و سيماي شهر را بسيار مخدوش و غير قابل تحمل نموده است و باعث به وجود آمادن دردسرهاي فراواني براي عابران و رانندگان وسايل نقليه به دليل وضعيت نامناسب خيابان ها شده است.
 
 
 
 در گفت وگو با تعدادي از شهروندان لردگاني آنها نيز در اين باره بيان داشتند: چندين سال از عمر آسفالت خيابانهاي لردگان مي‌گذرد و کاملا فرسوده شده اند و فرسودگي ، تخريب و نامناسب بودن آسفالت خيابان ها از جمله مشکلات قديمي است که شهروندان با آن مواجه هستند.

يکي ازشهروندان درباره وضعيت نامناسب آسفالت در لردگان گفت: شهرداري هرساله براي کار آسفالت اقدام مي کند اما به دليل حفاري غيراصولي و اجراي طرح هاي گاز رساني، فاضلاب و... معابر  لردگان همواره با همان کنده کاري ها تا ماه ها دست نخورده باقي مي ماند که اين وضعيت براي ما بسيار نامطلوب است.

 
يکي از کاسبان در خيابان بلوار شهدا گفت: در فصل تابستان به سبب گردو خاک و در زمستان نيز با وجود گل و لاي مشکلاتي را براي ساکنين اين محله به وجود آورده است.
 
بعضي ديگر از مغازه‌داران با گلايه از اينکه موقع وزش باد، تمام گرد و خاک کوچه و خيابان وارد مغازه‌ها مي‌شود، گفتند: روزانه شايد چند بار اجناس داخل مغازه را گردگيري کنيم.
 
 
 
اين شهروندان لردگاني اظهار داشتند: وجود چاله هاي عميق و دست اندازها نه تنها صداي نارضايتي مردم را به پا کرده بلکه ما را با هزينه هاي گزاف تعميرات ماشين مواجه کرده است و کسب و کار جلوبندي سازها را هم رونق بخشيده زيرا در هنگام رانندگي به طور ناگهاني با اين چاله ها  مواجه شده و تا بخواهيم فرمان ماشين را به سمت ديگري هدايت کنند کار از کار گذشته و فاتحه جلوبندي ماشينشان خوانده شده است.
 

 
آيا بهتر نيست مسئولين هر چه سريع تر اين شرايط را بهبود بخشند؟
علت نابساماني هاي معابر شهر لردگان چيست؟
بايدگفت يا آسفالت ها با شهر مشکل دارند و يا سيستم مديريتي در اين زمينه نامناسب عمل مي کند.

در هر حال بايد گفت کيفيت نامطلوب آسفالت خيابان ‌هاي اصلي اين شهر و حتي کوچه‌ پس‌کوچه‌ هاي آن محل گلايه مشترک بيشتر افراد است و شهروندان لردگاني با چاله چوله هاي عجيب و غريب خيابان ‌ها، پياده روها، آسفالت ريزي، لکه گيري ‌هاي غيراستاندارد و برخي معضلات شهري آشنا هستند. اما زيبنده نيست شهرستاني که بيش از 230 هزار نفر جمعيت دارد و از نظر جمعيت و هم وسعت دومين شهرستان استان چهارمحال و بختياري است  و نزديک نيم قرن سابقه شهرداري دارد مردمانش از وضعيت نابسامان آسفالت خيابان ها رنج بکشد.
 
 
 
 
 
 
نادری
| |
1397/03/27 10:34:42
0
1
بسیار خوب بود اما خیلی از مشکلات دیگر شهر را ننوشتی 1 - بحث سد معبر 2- کثیفی چشمه برم و محل توریست و جهانگرد 3- سنگ فرش درب فرمانداری که قیل ماه رمضان تا کنون رها شده است 4- کثیفی جوی و جداول شهر 5- وضعیت تردد در بازار میوه فروشان مغازه کرایه کردند یا پیاده رو 6- عدم نظارت بر کار عمرانی در سطح شهر
محبوبه
| |
1397/03/27 10:39:42
0
1
خدایی روستا ها بهتر از خود شهر لردگان هستند
جلیل راننده تاکسی
| |
1397/03/27 10:41:33
0
1
بد نیست مسئولین شهرستان نیز به فکر خدمت رسانی و حل معظلات اساسی این شهر بخصوص در ایام تعطیلات تابستانی باشند تا شاهد رضایت خاطر بیشتر رانندگان در جابجایی مردم و مسافرین باشیم.
خانم محمدی
| |
1397/03/27 10:45:33
0
1
این همه ماجرا نیست در برخی نقاط شهر به خصوص در محل آپارتمان های معلولین به علت عدم تخلیه زباله ها و یا نگذاشتن سطل های زباله شیرابه‌ای از بعضی از کیسه ها بیرون می آید که کثیف ماندنشان باعث شد موش و گربه و حشرات دور آن ها جمع شود.
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس